niedziela, 17 lutego 2013

Piernikowy konkurs z wyobraźnią.

Chodzę sobie ostatnio po blogach i gdzie nie zaglądnę tam jakiś konkurs, candy lub wymianka. I chyba troszkę pozazdrościłam, bo postanowiłam też coś ogłosić.
Piernikowy konkurs z wyobraźnią to pomysł, który chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu.


Zasady są bardzo proste.
1. Należy zgłosić chęć udziału w konkursie pod tym postem. W poście opisz swój pomysł na piernik: kształt, kolorystykę, detale, rozmiar. Jeśli masz naszkicowany projekt, prześlij mi go na adres mailowy.
2. Zamieścić baner informujący o konkursie u siebie na blogu.
3. Jeśli nie masz bloga dołącz do obserwatorów i pozostaw swój adres mailowy.
4. Zapisy trwają do 20 marca.
5. Zwycięski projekt wybiorę po tygodniu od tej daty.

Z racji sporych kosztów nie wysyłam pierników za granicę. Jeśli ktoś ma pomysł na piernika trójwymiarowego dość sporych rozmiarów niech naszykuje się na to, że będzie musiał odebrać go osobiście. Taki piernik będzie zbyt delikatny aby wysłać go pocztą lub kurierem.
Życzę wszystkim udanej zabawy. :)

31 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że świetny pomysł!
    Jak uda mi się coś twórczego wymyślić to na pewno się zgłoszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia w twórczym myśleniu. :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się, obserwatorem jestem, a piernik ? Dla mnie w kształcie książki w kolorze: granatowym z drobnymi literkami, rozmiar dowolny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... książka ma być otwarta a strony granatowe?

      Usuń
    2. Bez rożnicy, jak Ci wygodniej, inwencja twoja,papa!

      Usuń
  3. Zgłaszam się , obserwatorem jestem , bener zamieszczony na blogu www.in-my-own-mamba.blogspot.com . Co do pierniczka to w kształcie telefonu w kolorze białym , rozmiar dowolny . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, dołączyłam do grona obserwatorów. Marzę o pierniczku w kształcie motocykla - nieważne czy ścigacz czy harley - każdy byłby super :) Baner na blogu w notce "Biorę udział w rozdaniach" na http://czekoada.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konkurs . musze się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknię za słońcem i najchętniej uciekłabym do ciepłych krajów. Stąd marzy mi się pierniczek w kształcie napotykanym na rozgrzanych kamieniach - gekonik w radosnych barwach. Prototyp wykonany z tekturki przesyłam na maila. Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gekon nie jest złym pomysłem, ale wolałabym coś czego jeszcze nie piekłam. A jaszczurki już miałam "na tapecie".
      http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/2011/07/piernikowe-zwierzaki.html
      Tak więc może masz jakąś inną koncepcję? :)

      Usuń
    2. Twoja zdecydowanie ładniejsza od mojej. W takim razie ze zwierzątek poprosiłabym Garfielda, bo jest on moim superbohaterem. A w innych kierunkach: może odcisk stopy? Albo np. mały czołg? Albo w 3D zestawik: filiżanka, spodeczek i łyżeczka? Posyłam moc głasków dla Twoich kociaków ;)

      Usuń
  7. A mi się marzy taki piernik w kształcie Pana Młodego i Panny Młodej z lukrem i kolorami. Innym pomysłem byłby piernik w kształcie takiego małego dzidziusia w pieluszce :)
    mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwoliłam sobie dodać info o konkursie na mojego nowego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Zgłaszam się z miłą chęcią. : )
    Marzy mi się piernik w kształcie truskawki albo w kształcie tęczy. : ) Robiłaś już takie? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie piekłam, ale generalnie mam takie wykrawaczki, więc raczej nie stanowi to jakiegoś wyzwania.

      Usuń
    2. To może w takim razie wymyślę coś innego.. ; ) Może w kształcie jeżyka. Miałby mieć kolorowe kolce. : )

      Usuń
  10. A ja zdecydowanie stawiam na piernikowy czołg. Być może nawet projekt prześlę mailem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w wersji 3D czy płaski? W takim razie z niecierpliwością czekam na projekt :)

      Usuń
  11. Banner na blogu: http://misiowy-swiat.blogspot.com/
    Oraz obserwuje
    Mój pierniczek: Chciałabym aby miał kształt jednorożca ;p Był biały, a jego włosy i ogon były fioletowe. Na tyłeczku miał małe niebieskie serduszko (tak jak kucyki Pony). Rozmiar dowolny

    OdpowiedzUsuń
  12. Baner na blogu, obserwuję. Mój idealny pierniczek byłby w kształcie broszki, którą zrobiłam - broszka "pełnia księżyca" (http://soutache1.blogspot.com/2013/01/broszka-penia-ksiezyca.html). Mógłby być zarówno w kształcie wypukły, jak i lukrowany. Wspaniały pomysł z tym konkursem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję, baner na blogu: http://mikaa8989.blogspot.com/
    Co do pierniczka: W kształcie siedzącego kota, z puszystym ogonem, z czerwoną kokardką na szyi i z zielonymi oczami, cały tułów najlepiej ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję banner : http://julasiek.blogspot.com/ Pierniczek miałby być w kształcie sówki , projekt wyślę na email , pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się marzy piernikowy Rycerz dla mojego Małego Rycerzyka :-) Do rysowania mam dwie lewe ręce więc nie umiem naszkicować, ale chodzi mi o jakby płaski piernik w kształcie człowieka, a na to nakładane na wierzch "ubranie" w postaci zbroi, hełmu, na wierzch miecz i tarcza. Wszystko oczywiście zrebrno-szare z kolorowymi żółto czerwonymi akcentami np. pióropusz na hełmie czy herb ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Banerek dodany! A ponieważ w głowie mi tylko jedno, więc marzy mi się pierniczek w kształcie górskiego jeziorka okolonego szczytami przykrytymi lukrowym śniegiem... Projekt prześlę na maila :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na projekt. :) Konkurs trwa tylko do jutra.

      Usuń
  17. Baner dodany. ; ) Chodzi mi po głowie pierniczek w kształcie filiżanki. Na górze może być lukier, ale nie jest konieczny, jakaś do tego kolorowa posypka, albo jakiś napis np. break for tea, najlepiej po ang. To byłoby super. Kurczę, mam bardzo ciekawy pomysł, a ja nie umiem takich nawet pierników piec. Czekam na wyniki i pozdrawiam :)
    Banner- naskorze.blogspot.com
    Obserwuję: Barbara Truth

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam!
    Moim pomysłem na piernik jest ciastko w kształcie jakiegoś karabinu. Czemu akurat taki pomysł? Ponieważ mój mąż pasjonuje się strzelectwem oraz wszystkimi rodzajami broni palnej, a że niedługo będziemy obchodzić naszą 10 rocznicę to byłby dla niego wymarzony prezent.
    Wyobrażam sobie piernika w kształcie np. karabinu AK 47 potocznie Kałasznikowa w rzeczywistych wymiarach. Mógłby być polany brązowym, czarnym i miejscami srebrnym lukrem lub obłożony masą marcepanową lub cukrową w tych kolorach.
    Wspaniałym dodatkiem byłyby do niego pudełeczko z pierniczkowymi nabojami w kolorze czarno-złotym.
    Zdaję sobie sprawę, że byłby to bardzo trudny i niesamowicie pracochłonny oraz czasochłonny wypiek. Wydaje mi się, że nie tylko mojemu mężowi ale także wszystkim mężczyznom przypadłby on bardzo do gustu! :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Renata D. - sheyla888@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piernik (a właściwie pierniczki) w kształcie puzzli, które po ułożeniu tworzą napis: SMACZNEGO!
    Każdy pierniczek polukrowany na inny kolor (żółty, niebieski, zielony, czerwony, pomarańczowy, biały, fioletowy i różowy) z czarnym napisem na środku. 2 puzzle w pionie, 4 w poziomie.
    Takie pierniczki byłyby idealnym prezentem dla mojej chrześnicy, która najbardziej na świecie kocha 2 rzeczy: puzzle i słodycze.
    Banerek na blogu: http://smacznieidietetycznie.blox.pl/2013/03/Podaj-dalej-1.html
    e-mail: tyskatyska88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością biorę udział w Twojej słodkiej zabawie zwłaszcza, że jestem piernikowym łasuchem:) A mój pomysł na piernik jest następujący:

    Moim marzeniem jest piernik wiosenny
    Który swym pięknem i smakiem sprawi
    Że żaden dzień nie będzie już senny
    A na mej twarzy uśmiech od ucha do ucha się pojawi

    Niech na łące pełnej kwiatów i zieleni
    Pojawi się motylek w kolorach tęczy
    Niech pączek jabłoni się zarumieni
    A wówczas muzyka w mej duszy rozdźwięczy

    Motylek swą lekkością niech radość rozsiewa
    Z zimowego snu wybudza każdego
    Niech zazielenią się liście na drzewach
    Co rozweselą nie jednego dorosłego

    Niechaj motylek ma kolor niebieski
    A kwiaty żółty i fioletowy
    Niech śpiew skowronka osuszy łezki
    I żaden problem nie zaprząta mi już głowy

    Taki pierniczek to balsam na moją duszę
    On moje skołatane nerwy ukoi
    A gdy go ujrzę z pewnością się wzruszę
    I żal mi go będzie na kawałki pokroić

    Pozdrawiam gorąco i trzymam kciuki za wspaniały pierniczek:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń