piątek, 26 kwietnia 2013

KOCIA WYMIANKA - ZAPRASZAM :)


Ostatnio brałam udział w wielu konkursach oraz wymiankach internetowych. Sprawiło mi to niesamowitą radość i chyba właśnie dlatego postanowiłam zorganizować coś sama. Nie wiem, co z tego wyjdzie, ale mam nadzieję, że temat jest na tyle atrakcyjny, iż znajdą się chętni.

Uwaga, uwaga, ogłaszam moją pierwszą kocią wymiankę. I wbrew nazwie nie chodzi o wymiankę kotami. ;)
Wymianka jest adresowana do osób regularnie prowadzących bloga oraz posiadających kota/koty.
Zapisy do 1 czerwca 2013 r., a paczuszki mają się znaleźć w domach właścicieli kociaków NAJPÓŹNIEJ 17 lipca 2013 r., jest sporo czasu na naszykowanie paczuszki, tak więc proszę o dotrzymywanie terminów.



Co ma się znaleźć w paczuszce?
- oczywiście jakieś drobiazgi dla kociaków. Mogą to być smakołyki, małe zabawki, coś, z czego zwierzaki będą miały frajdę (nie tylko ich właściciele). ;)
- coś wykonanego własnoręcznie, ściśle związanego z tematem wymianki czyli kotami,
- przydasie, które pomogą tworzyć nam kolejne piękne prace,
- herbatki, kawki, czekoladki itd.,
- oraz wszystko inne co przyjdzie wam do głowy a jest związane z tematem wymiankowym.

Zachęcam do zaglądania na blogi waszych wymiankowych par i próbowania w jakiś sposób spersonalizowania zawartości paczek. :)

 - Zainteresowanych proszę o pozostawienie komentarza wraz z adresem mailowym pod tym postem do dnia 1.06.2013 r.
 - Proszę o umieszczenie na swoim blogu powyższego baneru z linkiem kierującym do tego postu. 
 - Proszę o przesłanie swojego adresu oraz informacji z wyrażeniem zgody (albo nie) na wysyłkę za granicę na mojego maila: agnieszek.z@gmail.com  
 - Dnia 02 czerwca odbędzie się losowanie - stworzę pary, po czym porozsyłam adresy do wysyłki paczuszek.
 - Osoby, które do dnia 01 czerwca nie spełnią powyższych punktów zostaną wykluczone z wymianki.
 - Proszę o przesłanie zdjęcia zawartości waszej wymiankowej paczki oraz  potwierdzenie nadania przesyłki.
 - Prezencikami chwalimy się po 17 lipca. :)

I cóż mogę jeszcze napisać. Życzę wszystkim udanej zabawy oraz majówki. :)

23 komentarze:

Unknown pisze...

Zapisze sie z checia :)

Unknown pisze...

Przepraaszam zapomnialam o adresie pela10@amorki.pl

dawny_basik pisze...

Ja byłabym bardzo chętna, ale mam problem - 17 lipca będę już na wakacjach i będę miała problem z pochwaleniem się na blogu paczuszką, którą bym dostała :( A taka fajna wymianka!!!!!

Agnieszka L. pisze...

Chwalić się zawsze można po powrocie z wypoczynku. :)

Monia Fioletowa pisze...

Kociaki mam dwa i na pewno zamruczą z radości ;) Buziaki ;)
charmonia@gazeta.pl
fiolety.blogspot.com

gin pisze...

A ja mam psę... I chociaż zdarza jej się spać na parapecie, to chyba jednak nikt nie da się nabrać ;)

Dobre Czasy pisze...

Pięknie-fajne te Twoje prace.Zostaję i rozgoszczę się jeśli pozwolisz.Pozdrawiam ciepło i wiosennie z Dobrych Czasów i zapraszam w odwiedzinki.J.

Urszula pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością! :)

Urszula pisze...

urszula.potrawa(at)gmail.com :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się...Twoje pierniczki są przecudne !!!
catinabagg@gmail.com

mrumru pisze...

hmmm ja nie mam kota (choć bardzo bym chciała lecz jeszcze brak możliwiści) jednak bywam mamą zastępczą dla jednej kotki i same koty uwielbiam czy w takim wypadku mogłabym sie zapisać ?

Agnieszka L. pisze...

Mama zastępcza też się liczy. Zapraszam do wymianki. :)

mrumru pisze...

zapisuję się w takim razie :) mrumru89@gmail.com

dawny_basik pisze...

No to się zapisuję ;) http://mozaikazycia.blogspot.com/
Nigdy nie brałam w wymiance udziału więc nie znm do końca zasad. Kto decyduje kto komu robi paczuszkę? I kiedy się o tym dowiadujemy?

dawny_basik pisze...

Gapa co to czytać nie umie, oczywiście odpowiedzi na moje głupie pytania są w poście i je w końcu znalazłam

dawny_basik pisze...

no i jeszcze adres mailowy bt.lega@neostrada.pl

Biedronka1 pisze...

Z chęcią wezmę udział w wymiance, chociaż raz mój kot też się na coś załapie :)
anu22@poczta.fm

Lineee pisze...

Pozwoliłam sobie wrzucić info o wymiance na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub polubienie:)

mARTa pisze...

Pierwszy raz, ale jak nie skorzystać, gdy taka tematyka! Z chęcią wielką dopisuję się do listy uczestników! Heh, moim sierściuchom (nawet temu rasowemu) ostatnio najwięcej radości sprawia dręczenie kretów, norników, żab i jaszczurek, ale z oczywistych powodów takiego kociego przydasia do paczki nie dodamy :D No chyba że w "wersji plusz". Pozdrawiam! Marta (m.siewiaryn@wp.pl)

Czarna dama pisze...

A ja nie mam kota :)

Unknown pisze...

A mi tak się marzyła wymianka:-) a tu jeszcze KOCIA wymianka:-) i jeszcze przy okazji trafiłam do tak apetycznego :-) bloga:-)
Piszę się obiema rękoma:-) Kota posiadam, choć raczje to zdecydowanie kot posiada mnie:-) Bo tak mają koty i tak ma Tygryssa Tygrysowicz de domo Sierściuch:-) Pozdrawiam ciepło
strzepki-okruchy.blogspot.com
edyta.strzeszewska@wp.pl

kamilaspringer pisze...

I jeszcze ja! Kocham wymianki ;)
Kotka mam, ale wielkiego rozrabiakę.
mój e-mail: kamila-2000@wp.pl
mój blog: http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/
Czekam na 2 czerwca =)

Trzcinowisko pisze...

Lepiej późno niż wcale, nie?:P

kano410@gmail.com

Prześlij komentarz