czwartek, 4 kwietnia 2013

Piernikowy ksiądz oraz rozwiązanie konkursu z wyobraźnią

Piernikowy ksiądz powstał z okazji dnia kapłana. Przepraszam za jakość zdjęć, ale słońce dziwnie wpadało do pokoju i rzucało mnóstwo cieni.
Po raz pierwszy wypróbowałam inną metodę malowania pierników niż dotychczas. Wyszedł piękny złoty kolor. :)
Aby taki uzyskać należ najpierw nanieść na piernik biały lukier królewski, poczekać do jego całkowitego wyschnięcia, następnie rozrobić barwnik w kilku kroplach alkoholu lub ekstraktu waniliowego, następnie pomalować lukier miękkim pędzelkiem. I gotowe. :)


A teraz to, na co większość z was czeka z niecierpliwością - rozwiązanie piernikowego konkursu z wyobraźnią. Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim za udział. Wybranie zwycięzcy nie było łatwe. Dlatego postanowiłam wybrać kilka osób, a dokładnie na trzy. :)
Pierwsza propozycja należy do Moni Fioletowej i jest do zestwa 3d - filiżanka, spodeczek i łyżeczka. nie jestem do końca przekonana czy wszystko uda mi się zrobić, ale postaram się przynajmniej tę filiżankę. ;)
Druga  propozycja to pierniczek w kształcie puzzli z napisem SMACZNEGO a jego autorką jest  Justyna Tyśka.
Trzecia propozycja to pierniczek w kształcie broszki autorstwa Lolissy. :)

Wszystkim jeszcze raz dziękuję a zwycięzców proszę o przesłanie adresu do przesyłki na mojego maila. Bardzo proszę o jeszcze nieco cierpliwości. Nie wyślę wszystkiego od razu, bo pierniczki wbrew pozorom są naprawdę pracochłonne. Dodatkowo teraz mam prawdziwe piernikowe urwanie głowy. W mailach będę informować o przewidzianym terminie wysyłki.
Trzymajcie się ciepło w te "wiosenne" dni. I mam nadzieję, że jeszcze mnie kiedyś odwiedzicie. :)

10 komentarzy:

Ar_nika pisze...

Gratuluję! A mi tylko ślinka pocieknie...

Agnieszka pisze...

Świetny piernik! :D
Gratuluję zwyciężczyniom. ; )

Monia Fioletowa pisze...

Wooooooooow ;))) Ale smakowita wiadomość ;) Dziękuję cudnie i ślę cieplutkie pozdrowionka ;) Gratulacje dla pozostałych ;)))

Kats pisze...

Haha świetne

Unknown pisze...

Gratuluję dziewczynom:) Szkoda, że moja "wiosna" się nie załapała - miałam nadzieję, że może pierniczkiem uda się ją przyciągnąć;) Ale jak widać zima nadal trzyma i patrząc za okno pewnie szybko nas nie opuści:) Pozdrawiam:)

lolissa pisze...

Gratuluję innym wyróżnionym i bardzo się cieszę!!!

Unknown pisze...

Dziękuję! :)

Agnieszka L. pisze...

Zapraszam następnym razem, zapewniam, że zorganizuję jeszcze nie jeden konkurs :)

Agnieszka L. pisze...

Może następnym razem, taki piernik jaki zaproponowałaś już kiedyś robiłam. Może nie dokładnie taki, ale w bardzo podobnym klimacie, tak więc nie chciałam się powtarzać. Tak czy inaczej dziękuję za odwiedziny i zapraszam jeszcze nie raz. :)

Agnieszka L. pisze...

Miał być tylko jeden zwycięzca, ale nie potrafiłam zdecydować. :)

Prześlij komentarz