sobota, 20 kwietnia 2013

Wyniki wymianki "na dobranoc"

Dziś są moje imieniny i przy okazji chciałabym pochwalić się wymianką, w której ostatnio brałam udział, a którą organizowała Isabell.
A oto zdjęcia tego co wysłałam...


Do paczuszki trafiły między innymi: książka, którą można poczytać przed snem, zakładka do książki zrobiona przez Kasię, czekoladowe mieszadełka, opaska na oczy do snu, kolczyki z gwiazdkami dzieło Trzcinowiska, oraz cała masa piernikowych gwiazdek, z których można ułożyć kołysankę.



A oto co dostałam od mojej wymiankowej pary, czyli Ar_niki. :)

Kubeczek jest mój, za to sweterek na nim to coś co mi się marzyło już od dłuższego czasu. :) Poza sweterkiem i pasującymi do niego podkładkami dostałam też książeczkę wraz z bardzo oryginalną zakładką, szydełkową biżuterię, świeczkę w kształcie wanny i masę różnych drobiazgów. :)

3 komentarze:

Katka pisze...

Owocna wymianka :) A z okazji imienin wszystkiego najlepszego :)

Ar_nika pisze...

Serdecznie dziękuję za wymiankę :-) I jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Agnieszka cuda tworzysz z tych pierniczków, widac pasję i smak słodyczy, alez by się schrupało tylko takie jedno słoneczko!!!! chętnie będe zaglądać. Pozdrawiam Anulek

Prześlij komentarz