sobota, 26 maja 2012

26 maj - święto wszystkich mam :)

Dziś dzień wszystkich mam. :)
Z tej okazji chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim mamom na świecie.
Od kilku dni łazi za mną wierszyk, którego uczyłam się w przedszkolu. Pasuje na tę okazję idealnie :)

Kochana Mamo, gdy będę duży,
to Ci przywiozę małpeczkę z podróży.
Długim ogonkiem to zwinne zwierzę
będzie za Ciebie zmywać talerze.

Kochana Mamo, gdy będę duży,

to Ci przywiozę wielbłąda z podróży.
Na jego grzbiecie wygodnie siądziesz,
aby do pracy mknąć na wielbłądzie

Kochana Mamo, gdy będę duży,

to Ci przywiozę tłum zwierząt z podróży.
Niech wszystkie ze mną mówią to samo,
że bardzo Ciebie kochamy, Mamo.


autor: M. Szypowska


A oto serducho z piernika, które zrobiłam dla mamy mojej przyjaciółki. Ma około 26 x 18 cm. Udekorowane jest czerwonym i złotym lukrem. :)


3 komentarze:

mniami-mniam pisze...

Piękne życzenia : )

czarnulkaa pisze...

pieknie tworzysz;))

Mari-eta pisze...

Ach, te Mamusieńki :*

Prześlij komentarz