czwartek, 11 lipca 2013

Piernikowy słonik w wersji mini oraz błyskawiczny konkurs. :)

Wchodzę dziś na bloga, patrzę... a tu licznik wejść na stronę wyświetlił liczbę składającą się z pięciu czwórek. :)

Tak mi się to spodobało, że postanowiłam zorganizować błyskawiczny konkurs. Aby wziąć w nim udział wystarczy zamieścić komentarz. Jedna osoba, jeden komentarz. A już w poniedziałek ktoś otrzyma pierniczkową niespodziankę. :)

A teraz prezentuję moje "maleństwo" :) Słonik ma około 7 cm. W połączeniu z filiżanką pysznej czekolady potrafi zapewnić szczęśliwy calutki dzień. ;)


12 komentarzy:

  1. Śliczny słonik :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie nie było a tu takie słodkości;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, szkoda będzie go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonik na tyle pięknie się prezentuje, że szkoda byłoby go schrupać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonik z zadartą trąbą...ja chcę takiego słonika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy :)
    Chcę takiego!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki z zewnątrz, słodki wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ale fajnie byłoby wygrać taki stylowy pierniczek, oczywiście koci jeżeli można prosić :)
    Gratuluję czwórko-manii! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, jaki słodki ;)))
    Dobrze że trafiłam tutaj . :D
    Oczywiście się zapisuję, uwielbiam pierniczki.

    OdpowiedzUsuń