czwartek, 11 lipca 2013

Piernikowy słonik w wersji mini oraz błyskawiczny konkurs. :)

Wchodzę dziś na bloga, patrzę... a tu licznik wejść na stronę wyświetlił liczbę składającą się z pięciu czwórek. :)

Tak mi się to spodobało, że postanowiłam zorganizować błyskawiczny konkurs. Aby wziąć w nim udział wystarczy zamieścić komentarz. Jedna osoba, jeden komentarz. A już w poniedziałek ktoś otrzyma pierniczkową niespodziankę. :)

A teraz prezentuję moje "maleństwo" :) Słonik ma około 7 cm. W połączeniu z filiżanką pysznej czekolady potrafi zapewnić szczęśliwy calutki dzień. ;)


12 komentarzy:

AniaN pisze...

Śliczny słonik :)
Pozdrawiam ☼

Unknown pisze...

Dawno mnie nie było a tu takie słodkości;)))

Trzcinowisko pisze...

:))))

Katka pisze...

Śliczny, szkoda będzie go zjeść :)

Unknown pisze...

Słonik na tyle pięknie się prezentuje, że szkoda byłoby go schrupać:) Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Słonik z zadartą trąbą...ja chcę takiego słonika :)

mrumru pisze...

jaki on śliczny :)

Anonimowy pisze...

Przeuroczy :)
Chcę takiego!
Pozdrawiam :D

Unknown pisze...

Słodki z zewnątrz, słodki wewnątrz.

Urszula pisze...

Ojej, ale fajnie byłoby wygrać taki stylowy pierniczek, oczywiście koci jeżeli można prosić :)
Gratuluję czwórko-manii! :)

Unknown pisze...

gratulujemy czwórek :))

Polymerclay Ada pisze...

Oj, jaki słodki ;)))
Dobrze że trafiłam tutaj . :D
Oczywiście się zapisuję, uwielbiam pierniczki.

Prześlij komentarz