poniedziałek, 25 czerwca 2012

Piernikowe kwiatki z robaczkiem 3D

Muszę przyznać, że te wykrawaczki dość długo czekały na swój debiut. Dostałam je na gwiazdkę i dopiero teraz znalazłam czas, aby coś z nich zmajstrować. A to co wyszło z tego piernikowego majstrowania można obejrzeć na poniższych zdjęciach. :)

 
 

Każdy z pierniczków składa się z 3 warstw. Podstawa kwiatka, płatki i robaczek na nich siedzący to osobne pierniczki sklejone ze sobą za pomocą lukru. Jeśli chodzi o dekorację... w tym temacie wyobraźnia ma pełne pole do popisu. :)




Przyznacie sami, że całość prezentuje się dość... zabawnie ;)

3 komentarze:

Mari-eta pisze...

Jak dla mnie całość wygląda przeuroczo słodko, a może to przeuroczo zabawnie :)

Pozdrawiam :)

Haftowane Słowa pisze...

Witaj. Mam trochę glupie pytanie. Jakiej folii uzywasz do pakowania piernikow? Chce zrobic w prezencie pierniczki z Twojego przepisu, ale nie wiem, w co je zapakowac, a takiej folii nigdzie znalezc nie moge. Prosze o pomoc
PS pierniki sa rewelacyjne

Haftowane Słowa pisze...

Witaj. Mam trochę glupie pytanie. Jakiej folii uzywasz do pakowania piernikow? Chce zrobic w prezencie pierniczki z Twojego przepisu, ale nie wiem, w co je zapakowac, a takiej folii nigdzie znalezc nie moge. Prosze o pomoc

Prześlij komentarz