poniedziałek, 23 września 2013

Wymianka Pożegnanie lata - podsumowanie

Jesień nadeszła tak więc pora ostatecznie pożegnać się z latem. ;)
Wymianka skończona i mam nadzieję, że wszyscy uczestnicy otrzymali już swoje paczuszki.
Moją wymiankową parą była





i świeczki zapachowe. Mam nadzieję, że zawartość paczuszki spodoba się mojej wymiankowej parze.
Dziękuję wszystkim za świetną zabawę. A jeśli ktoś wciągnął się w wymiankową zabawę, zapraszam na stronę Upominkowy Świat gdzie organizowana jest właśnie wymianka Halloween. Zapisujcie się i miłej zabawy. ;)

6 komentarzy:

  1. Piękne prezenty przygotowałyście:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chętnie wzięła jeszcze udział w zimowej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimową można zorganizować nawet w styczniu. A wcześniej świąteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chętnie dostała tyyyle pierniczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymianki jestem zadowolona:) a pierniczki smakują mojemu Synusiowi:)

    OdpowiedzUsuń