sobota, 12 października 2013

Wymianka jesienna - podsumowanie

Jakiś czas temu wzięłam udział w wymiance o jesiennej tematyce zorganizowanej przez . Dziś nareszcie znalazłam chwilę aby pochwalić się jej efektami. :)
Moją wymiankową parą była Anna Maria tworząca przeróżne cudeńka techniką dekupage. A oto co dostałam w paczuszce. :)


I jeszcze widok szkatułki w środku, bo jest naprawdę cudna. :)


A oto kilka zdjęć tego, co ja wysłałam do Anny Marii. :)



W paczce znalazły się między innymi: pierniczki wykonane przeze mnie (niektóre już pokazywałam a niektóre znajdują się na zdjęciach poniżej), zakładka do książki karteczka oraz malutki notesik w jesiennym klimacie autorstwa mojej dobrej koleżanki Katki., :) kolczyki w jesiennej kolorystyce wykonane przez moją przyjaciółkę Trzycinowisko, ozdobne klamerki z jesiennymi listkami oraz kilka innych drobiazgów. :)
Bardzo dziękuję za cudną wymiankę. A moją wymiankową parę pozdrawiam serdecznie. :)



1 komentarz:

Prześlij komentarz