wtorek, 3 lipca 2012

Piernikowe gratulcje w rozmiarze XXL

Gratulacje można składać z różnych powodów - narodzin dziecka, awansu, zdania ważnych egzaminów, ślubu. Równie wiele okazji jak i sposobów ich składania, formę ogranicza jedynie nasza wyobraźnia. Te, które dzisiaj proponuję przeznaczone są dla kobiety a wykonane (jakżeby inaczej) z piernika. ;)
Ciastek w moich standardowych rozmiarach ma około 24 na 19 cm. Elegancką suknię ozdobiłam cukrem w rubinowej barwie.
Szarfę z gratulacjami uformowałam i ułożyłam na pierniku jeszcze przed jego wypieczeniem, dzięki temu uzyskałam efekt przestrzenny i uniknęłam mozolnego jej dopasowywania i przyklejania.
I jak efekt końcowy? :)




Przypominam, że cały czas trwa moje pierniczkowe candy. Nagrody są naprawdę smaczne. Tak więc nie leńcie się, tylko zapisujcie. :)

1 komentarz:

Dusia pisze...

niezły pierniol :)

Prześlij komentarz