piątek, 11 listopada 2011

Łóżeczko z piernika dla dziewczynki

Łóżeczko powstało z myślą o córeczce brata mojego męża. Dziś Zuzia kończy 4 dni, a łóżeczko zostanie podarowane jej rodzicom.


Łóżeczko ma 10 cm wysokości, 9 cm długości i 8 cm szerokości. W całości wykonane z piernika. Ręcznie wycinane wg. mojego projektu.


Ozdobiłam je lukrem białym, różowym, zielonym (2 odcienie) oraz czerwonym. Do dekoracji zastosowałam gotowe elementy jak cukrowe kwiatki i motylki.



A w łóżeczku śpi sobie smacznie mała piernikowa Zuzia. :)

8 komentarzy:

Domi Kowalczyk (Zręczna Manufaktura) pisze...

Ojej, jakie ono prześliczne!!! Rodzice na pewno się ucieszą z prezentu :)

Katka pisze...

Piękna kołyska i dzidzia w środku przesłodka :) Ja nie wiem, jak Ty to wszystko robisz.....:)

Agnieszka L. pisze...

Wycinam, wypiekam, wyrównuję krawędzie, sklejam lukrem, zdobię. Ot i cała filozofia. :)

Veggie pisze...

śliczna kołyska, jak zresztą wszystkie Twoje pierniki :-)

Mari-eta pisze...

Wielka radość musiała być, gdy otrzymano taki wspaniały prezent :)

Agnieszka L. pisze...

Była. :)

Anonimowy pisze...

Witam! Wszystkie pierniczki są bardzo piękne ale ja nigdzie nie widzę przepisu na którekolwiek z pierniczków. Nie bardzo rozumiem na czym ma polegać ten blog? jedynie na pokazywaniu gotowych pierniczków bez przepisu na ciasto, lukier...???

Agnieszka L. pisze...

Proszę poszukać w zakładce "przepisy" :)
A blog polega na pokazaniu pomysłu co można zrobić z pierników.

Prześlij komentarz